Informacje o Klinice Medycznej na Reymonta w języku łatwym do czytania ETR (Easy To Read)


Jesteśmy przychodnią Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
U nas znajdziesz pomoc u lekarza internisty, pediatry, położnej oraz pielęgniarki.
Placówka przyjmuje pacjentów na Narodowy Fundusz Zdrowia, czyli nie zapłacisz za wizytę jeśli zapisałeś się do placówki.
Jeśli nie jesteś zapisany do placówki to za usługi musisz zapłacić.
Nasza przychodnia czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 07:00 do godziny 18:00.
W przychodni możesz skorzystać z usług w ramach umowy z NFZ:
• lekarza rodzinnego (lekarza pierwszego kontaktu)
• lekarza dla dzieci
• lekarza kardiologa
• lekarza reumatologa
• lekarza chirurga stomatologa
• lekarza psychiatry i psychologa w ramach Zespołu Leczenia Środowiskowego
• psychologa w ramach Poradni Psychologicznej dla dzieci i młodzieży
Usługi odpłatne przez lekarzy specjalistów:
• Stomatolog
• Ortopeda
• Reumatolog
• Podolog
Możesz zrobić to na kilka sposobów:
• przyjść do przychodni od godziny 7:00 do godziny 18:00
• zadzwonić do nas na numer telefonu 22 761 66 85
• wysłać nam wiadomość na adres mailowy: nzoz@cmreymonta.pl
• napisać do nas list na adres:
KLINIKA MEDYCZNA NA REYMONTA Sp. z o.o.
Centrum Medyczne na Reymonta
ul. Władysława Reymonta 12 lok.125
05-250 Radzymin
Placówka położona jest przy ulicy Władysława Reymonta w Radzyminie. Placówka składa się z części prawej i części lewej. Obie części posiadają osobne wejścia oraz rejestracje.
Część Lewa Przychodni
Wejście do przychodni

Na wprost wejścia znajduje się rejestracja .
Rejestracja pomaga we wszystkich sprawach: doradza, kieruje do właściwego miejsca.

Część Prawa Przychodni
Wejście do przychodni

Na wprost wejścia znajduje się rejestracja oraz korytarz z gabinetami

Do naszej przychodni można wejść z psem asystującym.