Teleporada

Teleporada to po prostu klasyczna konsultacja z lekarzem znajdującym się w innym miejscu niż pacjent. Lekarz powinien znajdować się w gabinecie lub w takim miejscu, w którym osoby postronne nie będą mogły go usłyszeć. Rozmowa jest prowadzona telefonicznie lub przy wykorzystaniu aplikacji do połączeń wideo.

Osoba potrzebująca pomocy dzwoni do przychodni, umawia się do specjalisty konkretnego dnia i godzinie, a następnie lekarz oddzwania w umówionym terminie. Ważne jest bycie przy telefonie o ustalonej porze teleporady, aby rozmowa mogła zostać zrealizowana bez zakłóceń.

Ustalenie terminu teleporady w godzinach pracy przychodni pod numerem telefonu: 22 761 66 85

Logo programu Funduesze Europejskie
Logo programu Dostępność Plus

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.